Όροι Χρήσης & Ενημέρωση σχετικά με την
Πλατφόρμα Ενημέρωσης &Υποστήριξης Καταναλωτών “My RAE”
Με την παρούσα ηλεκτρονική πλατφόρμα οι καταναλωτές μπορούν, επισκεπτόμενοι τον ιστότοπο της Ρυθμιστικής Αρχής Ενέργειας, να αποκτήσουν την προσωπική τους σελίδα/καρτέλα μέσω της οποίας θα έχουν τη δυνατότητα να υποβάλλουν αιτήματα παραπόνων προς τους Διαχειριστές Δικτύων ή και προς τους Παρόχους Ηλεκτρικής Ενέργειας και Φυσικού Αερίου καθώς και αιτήματα λήψης αυτοματοποιημένων ενημερώσεων για τις διαβουλεύσεις, αποφάσεις και νέα της ΡΑΕ που άπτονται των ενδιαφερόντων τους.
Για τη δημιουργία της προσωπικής τους σελίδας/καρτέλας, οι επισκέπτες οφείλουν να καταχωρίσουν το ονοματεπώνυμό τους, τη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου τους (για την αναγκαία λήψη ενημερώσεων από την πλατφόρμα My RAE) καθώς και τον αριθμό του κινητού τηλεφώνου τους. Οι επισκέπτες θα λάβουν στο κινητό που δηλώνουν, έναν κωδικό (PIN), τον οποίο και θα συμπληρώνουν προκειμένου να επιβεβαιωθεί ότι είναι οι κάτοχοι/χρήστες του δηλωθέντος αριθμού κινητού και ταυτόχρονα για την πλήρη προστασία του συστήματος από κυβερνοεπιθέσεις μέσω αυτοματοποιημένης επισκεψιμότητας (robot attacks). Εναλλακτικά, υπάρχει η δυνατότητα γρήγορης εγγραφής μέσω των Social Media λογαριασμών (Facebook, Google) όπου δεν απαιτείται η καταχώρηση διεύθυνσης ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή αριθμός τηλεφώνου.
Αποκλειστικά και μόνο κατά τη διαδικασία υποβολής αιτήματος παραπόνου προς τον οικείο Διαχειριστή Δικτύου ή και Πάροχο Ενέργειας, οι επισκέπτες της πλατφόρμας θα πρέπει να καταχωρούν το ονοματεπώνυμο του κατόχου της Παροχής, το ΑΦΜ του κατόχου της Παροχής, και τον Αριθμό Παροχής που σχετίζεται με το αίτημα, προκειμένου να πραγματοποιείται η απαραίτητη επαλήθευση των στοιχείων του κατόχου της Παροχής από τον λήπτη του αιτήματος πριν αυτό αξιολογηθεί. Οι καταναλωτές καθώς και οι Διαχειριστές Δικτύων και Πάροχοι Ενέργειας, δύνανται να επισυνάπτουν έγγραφα με προσωπικά δεδομένα, τα οποία απαιτούνται για λόγους ταυτοποίησης καθώς για τη διεκπεραίωση του αιτήματος. Οι λήπτες του αιτήματος παραπόνου, Διαχειριστές Δικτύων ή Πάροχοι Ενέργειας, δύνανται να ζητήσουν από τους καταναλωτές την ηλεκτρονική υποβολή εγγράφων ταυτοποίησης του αιτούντος πριν προχωρήσουν στην παροχή οιοδήποτε απάντησης σε αίτημα παραπόνου.
Στη συνέχεια, το αίτημα παραπόνου, προωθείται αυτοματοποιημένα στον εκάστοτε λήπτη για τις περαιτέρω ενέργειες, ενώ ταυτόχρονα οι επισκέπτες θα λαμβάνουν ενημερωτικό μήνυμα στη διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου που δήλωσαν, κάθε φορά που τους αποστέλλεται απάντηση στο αίτημά τους. Παράλληλα, η ΡΑΕ θα λαμβάνει πλήρη πληροφόρηση για τα στοιχεία και την εξέλιξη του αιτήματος, την αλληλογραφία και τα συνοδευτικά έντυπα που ανταλλάσσονται μεταξύ των δύο μερών, και θα διατηρεί τη δυνατότητα να παρεμβαίνει και επικοινωνεί με τα δύο μέρη καθ’ όλη τη διάρκεια της διαδικασίας με στόχο την αποτελεσματική επιτέλεση μίας εκ των βασικών αποστολών της περί της προστασίας των συμφερόντων των καταναλωτών.
Η χρήση της πλατφόρμας “My RAE” παρέχεται δωρεάν, χωρίς να επιφέρει καμιά οικονομική επιβάρυνση στον εκάστοτε χρήστη.
Περισσότερα για την ενημέρωση αναφορικά με τη επεξεργασία δεδομένων της εφαρμογής “MyRAE” εδώ.